FANDOM

Clave to wspólna nazwa dla organu politycznego złożonego z wszystkich aktywnych Nocnych Łowców. Organizacja przechowuje i interpretuje prawo, decyduje o ważnych sprawach, które mają wpływ na Nefilim.

Członkowie Edytuj

Do Clave należą wszyscy Nocni Łowcy, którzy skończyli 18 lat. Chociaż członkowie Clave dzierżą władzę w podejmowaniu decyzji dotyczących ważnych kwestii związanych z ich rasą, ostateczną decyzje podejmuje Rada. Konsul i Inkwizytor również są ważnymi postaciami w tej organizacji. Spotykają się w Sali Anioła w Alicante, w Idrisie.

Zbiorowisko mianuje członków oddziałów w różnych krajach i dużych miastach. Nazywają się one Enklawami w większości krajów świata, a Konklawe w obu Amerykach i Australii. Zarządzają oni miejscowymi Instytutami. W niektórych częściach świata, szef lokalnej Enklawy jest zawsze szefem największej lokalnej uczelni, w niektórych miejscach są to różne osoby. Chociaż te grupy podejmują decyzje i struktury organizacyjne, jak uważają za stosowne, Clave nadal jest za nie odpowiedzialne i może interweniować w przypadkach, gdy Enklawe lub Konklawe organizowane jest w sposób sprzeczny z duchem Nefilim. Członek każdego Instytutu jest wybierany również do reprezentowania ich w Radzie.

Etymologia Edytuj

Określenie "Clave" pochodzi od łacińskiego Clavis, czyli "klucz", a jego stosowanie w takich kategoriach, jak "Enclave" i "Konklawe" odnosi się abstrakcyjnie do idei zespołu "pod kluczem", czyli potajemne spotkanie.